Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L12a49d56i14s25l52a32v 26N25á15d41v76o44r52n95í17k 6374285357716

....vida...s tím textem nemám nejmenší problém....R^

+1/0
17.1.2016 13:28
Foto

Š15á83r26k53a 72M98e41d83k54o95v95á 7824715946590

Stalo se něco neuvěřitelného- mně se Váš blog líbí a dala jsem mu karmu. To se stává maximálně jednou za 5 let:-)

0/0
16.1.2016 0:40

S89i13d82n16e96y 34S55i84s91k94a 3267302842315

Hlinka - jediny dokazal porazit A muzstvo Kanady.

0/0
15.1.2016 21:07

J15a52k56u97b 83Z96e64m40a60n

Tak Hlinka s nimi remizoval a vyhrál až na trestná střílení. Ale A mužstvo Kanady porazil i Růžička na MS ve Vídni v roce 2005.

0/0
15.1.2016 21:11

S52i53d90n41e70y 19S45i93s72k56a 3457262332445

Postoupil pres ne = porazil. A ve Vidni kanadske A muzstvo opravdu nebylo. Nebylo na zadnem MS.

0/0
15.1.2016 21:17
Foto

M28a73r29t58i97n 33B58r56a77u56n 2614487521489

?8-o

0/0
15.1.2016 21:21

S84i87d97n93e59y 52S39i62s16k91a 3847752562115

Eh?

0/0
15.1.2016 21:24
Foto

M52a73r48t14i80n 18B38r33a63u48n 2664167111959

Canada neměla na žádném MS svůj A team? A kdo za ně hrál?

0/0
15.1.2016 21:35

S74i43d78n31e66y 95S19i83s58k51a 3667802152655

Vetsinou to co nepostoupili do SC ...

0/0
15.1.2016 21:47
Foto

M67a36r72t32i76n 57B13r14a17u57n 2664447201609

Ale je to národní A team. Takže nebuďte demagog

0/−1
15.1.2016 21:50
Foto

M33a58r37t53i50n 42B86r71a23u62n 2184597911689

Kromě toho, to by pak na MS neměli národní týmy skoro žádné mužstva. Protože všichni čekají koho jím uvolní NHl

0/0
15.1.2016 21:51

S24i96d47n98e12y 71S64i37s74k43a 3397532922705

Ja beru jako A tym - to nejlepsi co je v te dobe k dispozici v Kanade ci USA ... To v Nagano a dalsich olympiadach bylo ... na MS opravdu ne ...

+1/0
15.1.2016 21:54
Foto

M36a31r63t32i85n 57B60r98a23u23n 2404717781949

To že to tak berete vy, ale neznamená že to tak skutečně je, protože A team je vždy ten, který reprezentuje zemi a není rozhodující odkud ti hráči jsou. Je to věc trenéra a jeho spolupracovníků ten A team vytvořit.

0/0
15.1.2016 21:56

J22a19k23u26b 64Z44e88m20a19n

Ale on má přeci jediný pravdu. Kanadští trenéři mu volají před každým MS, jestli mají hrát naplno, nebo to jen odbruslit.

0/0
15.1.2016 22:00

S66i41d47n95e95y 82S92i23s95k49a 3267452912985

Nevolaj ... tady je cca 34,000,000 "treneru" naseho muzstva ... To vasi to maji lepsi ...

0/0
15.1.2016 22:03

J85a73k44u18b 25Z82e34m68a40n

Ve Vídni se hrálo v roce, kdy se nehrála NHL. Kanadské mužstvo bylo na devadesát procent stejné, jako to, které hrálo o osm měsíců později na olympiádě.

0/−1
15.1.2016 21:31

S92i69d24n65e30y 22S88i58s80k25a 3217952892475

Tady MS vcelku nikoho nezajima - ani hrace, ani divaky - takze "nasazeni" tomu odpovidalo ...

0/0
15.1.2016 21:36

J61a63k25u29b 98Z44e31m61a58n

Ano, to jsou známé výmluvy kanadských hokejistů, když na MS neuspějí. Zajímavé, že na posledním mistrovství to bylo jinak. Že by to začalo Kanadu najednou zajímat?

0/−1
15.1.2016 21:41

S30i20d37n52e30y 36S73i36s84k97a 3117542352815

Jinak jste opet uvedl lzive informace ve Vidni 2005 chybelo 11 hracu co hralo na OH (tech vasich 90 % .. .) - mezi nimi treba Blake, Bouwmeester, Foote, Pronger, Bertuzzi, Iginla, Lecavalier, Sakic, Richards, McCabe, St. Louis ... Takze sotva becko ... Drzte se toho kulateho mice a valeni po zemi - to vam mozna jse ...

+1/0
15.1.2016 21:47
Foto

M27a72r11t17i90n 44B29r79a12u94n 2354817531989

Možná se pletu ale mám pocit že OH byly v roce 2006 takže mi není dost jasné, jak mohli hráči na MS které se hralo v roce 2005 oproti OH chybět. Trochu to nedává smysl

0/0
15.1.2016 21:55

J63a34k34u18b 40Z20e92m54a91n

A kde berete tu jistotu, že to mužstvo v Turíně bylo áčko? Hráči, kteří měli rozjetou sezonu mohli být zranění a prostě odpočívali. Turín byla totiž hokejově nejhorší olympiáda z těch všech od Nagana. A spoustě hráčů se tam nechtělo.

0/0
15.1.2016 21:57

S69i67d31n16e88y 35S97i88s92k35a 3817972562975

V Turine bylo silne muzstvo (aspon podle soupisky), ale dopadlo jak dopadlo - BTW v Kanade to byla vyrazne vetsi ostuda nez Nagano ...

0/0
15.1.2016 22:02

J37a39k27u38b 49Z18e41m26a47n

Přiznám se, že z hlavy vůbec netuším, jak Kanada v Turíně dopadla. Ale je pravda, že první čtyři místa obsadila mužstva evropská. Ale olympiáda v Turíně byla hokejově zvláštní, taková nepovedená. I Češi byli strašlivý a myslím si, že kdyby ve finále narazili na někoho jiného, než na Slovensko, skončili by stejně jako Kanada.

0/0
15.1.2016 22:13

S81i74d72n59e73y 92S24i25s87k72a 3797412492685

Dopadla velmi spatne ...;-(

0/0
15.1.2016 22:26
Foto

M38a40r54t13i16n 42B56r70a10u16n 2364957771239

Tak teď se trochu vyhýbáte odpovědi vy, Sidney. A nemáte pravdu. MS je opravdu mimo širší zájem veřejnosti, z důvodu nabubřelosti Canadských a US fanoušků, kteří si bůhví proč myslí že jsou nej. Jenže že stejného důvodu, už řádku let se manažeři snaží na MS posílat to nejlepší co v Canadě momentálně je a je dostupné. Takže nemohu souhlasit, že na žádném MS nebylo A mužstvo Canady.

0/−1
15.1.2016 21:45

S80i52d46n60e52y 29S49i40s25k75a 3347952772205

Nebylo - snazi se opravdu poslet to nejlepsi, z toho co zbylo = tj. ti co nepostoupili do SC ... a to jeste jich mnoho nepusti kluby (nedolecena zraneni, jednani o smlouvach) ci se hracum nechce ...

.

Dalsim rozdilem MS 2005 a OH 2006 byli treneri - Marc Habscheid opravdu neni Pat Quinn

0/0
15.1.2016 21:50
Foto

M92a35r75t65i87n 70B87r97a94u14n 2354837901209

Jak jsem napsal výše, stejný problém, který uvádíte mají i ostatní mužstva, takže vaše argumentace je dost mimo. Canadu reprezentuje národní výběr, tedy A team a je naprosto lhostejné z jakých hráčů se skládá. Navíc, na MS 2005 obsadili druhé místo což nesvědčí zrovna o nějakém zbytku.

0/0
15.1.2016 21:53

S73i65d32n76e24y 10S43i44s35k29a 3877292292965

Ale dost hvezd chybelo - uvedl jsem rozdil vyse. Jinak nikde netvrdim, ze za dalsi zeme tam hraji nejlepsi, ale na Kanadu a USA to dopada nejvic ...

.

Na druhou stranu SC je zajimavejsi nez cele MS ...

0/0
15.1.2016 21:56

J24a78k78u20b 63Z46e76m74a40n

Stejně jako Hadamczik není Růžička.

0/0
15.1.2016 22:00

S70i18d17n34e82y 56S41i34s68k37a 3387652592525

Ani jeden se nechytl v NHL ...

0/0
15.1.2016 22:04
Foto

M56a80r77t75i57n 98B56r77a67u50n 2904827261359

A to svědčí o čem? NHL prostě není pro všechny. Mnozí z těch kteří hokej mají opravdu rádi se tam neuchytí, protože jím leze na nervy, že ze sportu se dělá kšeft. Proto ani já NHL nesleduju a raději se dívám na extraligu a její nejlepší tým z Vítkovic.

0/−1
15.1.2016 22:09

J25a29k54u43b 98Z35e61m67a17n

Vítkovice nejlepší tým? To jste si tu tabulku otočil obráceně ne?

0/0
15.1.2016 22:14
Foto

M75a60r87t93i94n 29B90r90a40u64n 2354317381859

Samozřejmě že jsou nejlepší. Na tabulku se nedívám. Není jiného Boha než Radegast a Vítkovice jsou jeho poslové... Nebo tak nějak bych to měl, vzhledem k současné situaci říct...LOL

0/0
15.1.2016 23:50

S70i28d75n83e91y 50S65i43s10k40a 3167182482825

Ja to mam stejny s Flames a Hubs ... ;-D

0/0
16.1.2016 3:13

S94i66d34n89e88y 72S11i24s69k15a 3607572752585

Vitkovice by porazil jakykoliv tym z WHL rozdilem tridy ...

0/0
15.1.2016 22:27

S59i27d89n13e85y 43S82i24s33k51a 3687262502415

Hockey je NHL ... ostatni je parodie na hokej.

0/0
15.1.2016 22:27

S60i56d87n85e80y 18S95i72s40k45a 3427642832555

Hele "Sidney" - nedelej v tom Zemanovi zmatek ... ;-D;-D;-D

0/0
15.1.2016 23:24
Foto

M57a70r32t44i74n 16B82r81a49u13n 2324157981799

Je to dobrá schíza, hádat se sám se sebou

0/0
16.1.2016 0:20

S43i82d30n71e32y 68S63i23s26k74a 3767672622855

Dobre a spatene ja? R^;-D

+1/0
16.1.2016 3:12

J86a54k69u30b 58Z37e65m62a28n

Růžička ano, jako hráč.

0/0
15.1.2016 22:13

S34i51d43n57e78y 17S83i63s74k18a 3257392572255

Hracu tu mate dost dobrych ... Ruzicka byl OK. Ted je vynikajici Hudler u nas ... je s nim docela sranda ... R^

0/0
15.1.2016 22:25

M70i42l24o91š 44F53i56a67l17a 2530961947942

Podle mě jednoznačně Luděk Bukač. Hlinka úžasnej motivátor a kouč, ale jako trenér, jasně Bukač. Ale je to jenom názor .....

0/0
15.1.2016 18:49

J42a11k56u71b 24Z80e63m94a29n

Takový názor beru. Já ho dal na čtvrté místo z důvodu, že měl jen jeden titul a k tomu ten hodně nepovedený SP.

0/0
15.1.2016 18:52

V87o21k83o15u42n 21V11l59a47d56i38m38i97r 8872438459308

Jo, Ludek Bukac byl nejen jako hokejista uspesnej, ale i jako trener.

A hlavne taky spartan.

0/0
15.1.2016 19:16

V18o70k66o44u89n 60V82l21a51d62i28m46i10r 8572928299508

Podle mne s odstupem Karel Gut.

0/0
15.1.2016 18:03

J53a13k17u39b 21Z45e65m57a15n

Jeho trénování nepamatuji. Navíc tady jde o trenéra samostatné České republiky.

0/0
15.1.2016 18:21

V50o65k65o43u22n 22V36l93a71d91i38m84i97r 8592118929898

Sorry, ja myslel ze jde o uspesne trenery. Oni ti Ceskoslovensti treneri byli nejen uspesni hokejiste, ale take studovani treneri. A to studium ocividne chybi.

0/0
15.1.2016 19:15

J57a82k23u46b 97Z44e19m57a44n

No ono je to těžké. Někomu chybí studium, jiným těm trenérům zase hráčské zkušenosti. Myslím si, že to jak to bude teď by mohlo celkem fungovat.

0/0
15.1.2016 19:40

V39o37k90o96u35n 11V86l83a20d27i55m17i49r 8152198169858

Treba takovej Dr. Vladimir Kostka snad v zivote hokej nehral, a presto byl jednim z nejuspesnejsich Ceskoslovenskych treneru.

0/0
15.1.2016 20:13

J11a89k65u54b 53Z16e45m30a86n

Tak těch trenérů se vystřídalo tolik, že se mezi nimi našla i taková čestná výjimka. Ale když si vezmete ty poslední trenéry, tak ti "teoretici" jako Lener nebo Hadamczik, dopadli hůř, než praktici jako Hlinka, Augusta nebo Růžička.

0/0
15.1.2016 21:10



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.