Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K38a73r39e67l 37R25a62d45a

26. 1. 2016 19:34

U nás v domě je stále několik psů, Jednou jich bylo dokonce patnáct, jelikož nám fenka povila 12 štěňat. Ale přesto pejskaře nemám rád. Dávám si velký pozor, aby žádný z našich psů neobtěžoval či neohrožoval okolí. Pejskař totiž nechápe, že pes je jen hloupé zvíře a pokud nemá opravdu perfektní výcvik a disciplinovaného páníčka, tak okolí nejen obtěžuje, ale i ohrožuje. Ono je dost nechutné, i to, když vám cizí pes položí zablácené tlapy na ramena a samou radostí vám začne olizovat obličej. I takový malý jezevčík, když se připlíží zezadu a zakousne se vám do paty, není nijak příjemný. Tudíž si o inteligenci zanícených páníčků nedělám žádné iluze. Pokud necháte svého psa volně pobíhat bez náhubku, je jasné, že jste inteligencí asi tak na stejné úrovni jako váš miláček. A reakce takových ublížených páníčků, když jim někdo chování jejich miláčka vytkne, jsou zcela průkazné. V takových případech je i ta sukovice namístě.

0 0
možnosti

Ach jo, pokud tu sukovici použijete na nevychované děti, či cyklisty, nemám námitek.

1 0
možnosti

J18a77k64u17b 89Z85e65m20a57n

26. 1. 2016 15:20

A na nevychované pejskaře vám to vadí?

0 0
možnosti

Víte, psovi je totiž úplně jedno, že jste cyklista a myslíte si o sobě, že jste nejdůležitější na celé zeměkouli. Pejskařům nadávat můžete, psi na vaše vypracovaný tělo kálejí z vysoka. Sbohem

3 0
možnosti

vidím, že diagnozou je spíše "antipejskař"

2 0
možnosti
Foto

No,to je relativní. Spektrum osobností je totiž opravdu široké;-)

0 0
možnosti
Foto

Mám problém. Mám radši psy než pejskaře. Chlupaté "věci" (od myšky po lamu) rád hladím (příjemné, uklidňující....a vlastně skoro "léčivé").

K psíčkařům mám přesto relativně velké výhrady,pokud jejich axiom života s živočichem je: ostatní se musí přizpůsobit mě a mému zvířeti.

Opravdu je morálně přijatelné, aby měl někdo "povinnost" chápat, že pes zaútočil, protože "vyslal špatný signál"?

Zde už mé pochopení končí. Rovněž přístup: "Pejsci jsou lepší než mnozí lidé" je u mě za hranou. A to bez ohledu na to, že tu a tam to i může být pravda. Ve veřejném prostoru má přece občan nezadatelné právo nebýt konfrontován s nutností rozumět cizímu zvířeti a nemá povinnost se náhodně potkanému zvířeti jakkoli přizpůsobovat. Nebude na něho útočit, kopat (to za samozřejmé beru...a málokdo soudný s tím bude mít problém). Zbytek ať si hlídá majitel. Jestli to má lehké nebo těžké a jestli to je nebo není v zvířecí přirozenosti, to opravdu nechci řešit.

S rozumnými a ohleduplnými pejskaři si rád pokecám o hebkém kožíšku a (s jejich svolením!) rád "blecháče" pošimrám. Velkou část pejskařů ale rád nemám. Okupují veřejný prostor často bezohledně a nadřazují potřeby zvířete nad ohledy k okolí. A tam bych byl pro drakonické tresty. V řadě okolních zemí to funguje. A unás?

3 0
možnosti
Foto

Já měl zatím problém jen s bezohlednými cyklisty. Nedodržování dopravních předpisů na silnicích, nedostatečná výbava - bez zvonku, bez světla, devastace turistických cest atd. A pocit nadřazenosti.

1 0
možnosti
Foto

Jsem psářka, ale mohu zodpovědně prohlásit, že jsem potkala a poznala poměrně dost kazových majitelů psů, kteří dělají pejskařům zlé jméno. Ale v životě bych nepřenášela vztek na ně na psy. Nic neplatí stoprocentně, ale nebojím se psů, ale dost často lidí...

4 0
možnosti

Slyšela jsem velký křik, podívala jsem se z okna. Přes louku sídliště utíkal malý chlapec, málem menší, než jeho školní brašna a za ním vlčák. Skákal klukovi na záda, tahal ho za nohu. Ten hloupý kluk nepochopil, že se ten milý pejsek chce hrát a hafanův páneček se cítil dotčený, že jsem se do věci pletla. Byla jsem pojmenovaná nepublikovatelnými slovy za to, že jsem toho poseroutku, malého sraba odvedla domů. Měli bychom mít víc úcty k pejskařům. Oni milují své psy nadevše!

3 2
možnosti

J72a61k46u84b 47Z14e33m51a26n

25. 1. 2016 19:50

Právě kvůli takovým pejskařům jsem si našel v lese tu sukovici.

2 2
možnosti
Foto

H82a75n70a 34V57l64k64o71v95á

25. 1. 2016 19:18

Pane Zemane, dost lidí se do vás naváží jako do hnidopicha. V jednom z vašich blogů jsem vám (proti všem ) dala za pravdu.

Dnes jste mne přesvědčil, že mají pravdu. Také potkávám pejskaře. Sama jsem pejskař a mám rozmazleného postiženého psa. Vodím ho na vodítku, pokud potkáme psa na volno, nemá ho majitel problém přivolat, povětšinou mají košík, hovínka sbíráme všichni....Že by to bylo tím, že bydlím ve středu velkého města (i když Wilsonův kopec máme blízko) ?

Nemyslím. Je to tím, že se nesnažím vidět to nejhorší. Mimochodem jsem i cyklista. Byla jsem ještě před svou pejskařskou érou a téměř nic z toho co popisujete jsem nezažila. Až na výjimky.

5 2
možnosti

asi zijete v jinem velkem meste s Wilsonovym kopcem nez ja, neb ja mam podobne zkusenosti jako autor blogu.

0 1
možnosti

Patřím mezi slušné pejskaře a Vaším blogem se cítím velice dotčen. Máme čtyři malé psy a na veřejnosti je vodíme vždy na vodítku. Žádný pes mi nikdy v životě nic zlého neprovedl, zato však jsem už byl sražen v noci neosvětleným cyklistou. Dost to bolelo a cyklisty od té doby vůbec nemám rád.

Proto se mi nelíbí, že nám pejskařům stát peníze bere (ve formě povinného poplatku za psa), vám cyklistům za ně staví cyklostezky. Vám to zjevně nestačí a tak musíte psát nepřátelské blogy. Což takhle zavedení daně z bicyklu a z jeho výtěžku platit pejskařům povinné očkování? Líbilo by se Vám to? Já bych to považoval za spravedlivé.

8 0
možnosti

J22a45k20u51b 45Z50e46m55a48n

25. 1. 2016 19:22

Ano, věřím, že se to někoho může dotknout. Každého se dotýká něco jiného. Když kvůli pár idiotům s dělobuchy atd, jsou fotbalový fanoušci nazýváni primitivy, také se cítím dotčen, protože to tak není.

1 0
možnosti
Foto

Klasik: "Čím víc poznávám lidi, tím mám raději zvířata."

Asi potkal pana autora.

A bezohlední řidiči všeho možného Vám nevadí? Rv

12 1
možnosti

J77a18k57u51b 40Z37e49m77a22n

25. 1. 2016 19:20

Vadí, ale o tom zase třeba příště. Mimochodem vzhledem ke své práci jezdím po celé republice a asi byste se divil, odkud jsou největší piráti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1854x
Mladý člověk se svým názorem.

Seznam rubrik