Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e73t38r 85S51o39b26e74k 9121724603933

Chabý pokus Růžičkova kámoše

+2/−1
28.1.2016 14:32

J61a65k57u27b 97Z73e30m78a23n

Bohižel, kamarádi fakt nejsme.

0/0
28.1.2016 14:50
Foto

P52a83t84r10i93k 68J20u42d74a 7597813726578

nejraději bych byl, kdyby na pana Růžičku nic nenašli..Vždy jsem jej obdivoval..tak uvidíme, ale vrcholový sport není vždy čistý

0/0
28.1.2016 14:20

M96i91c59h10a61l 74K71a27n84d17a 7340327953185

Kolik titulů z mistrovství světa a z olympijských her má Růžička? A kolik pan Palaščák?

Žába chtěla učit orla létat !!

+1/−5
28.1.2016 11:12

J83a57k10u42b 86Z17e87m24a63n

Mám obavu, že celá ta akce není nápad Palaščáka.

0/0
28.1.2016 11:25

M94i21c90h56a52l 27K14a79n11d93a 7980897853105

Ale od něho to všechno začalo. Nebýt toho, že má syna, který se nedokáže uplatnit ani prostřednictvím sponzorských darů, nikdo by o něm nevěděl.

0/0
28.1.2016 11:32
Foto

Z22d65e94n55ě27k 44M10a36t98u61š81k12a 7548606955856

co mají olympijské tituly společného s obviněním pana Růžičky???

+3/0
28.1.2016 13:37

M61a65r49e48k 42H94o80r73e76n27s94k31ý 3349203393225

Takový blábol může napsat jenom člověk, co hokej vidí pouze v televizi, možná občas z hlediště.

+3/−1
28.1.2016 10:11

J37a40k65u41b 59Z18e36m41a60n

To máš úplně jedno, jestli hokej, tenis nebo fotbal. To platí pro všechny sporty.

0/0
28.1.2016 10:16
Foto

J50a59n 94P69a90v61e64l40k68a 3986283250

Vážený pane, Růžička se ke zpronevěře sám přiznal ve vyjádření k tomuto videu.

+1/0
28.1.2016 9:54

J81a27k44u69b 45Z86e31m72a95n

Jestli jste si všiml, tak zpronevěru nikde nezpochybňuji. I když je otázka, jak může spáchat zpronevěru sám na sobě.

0/0
28.1.2016 10:17

P43a29v32e93l 27K28u44l45a 7118695798578

A co tedy zpochybňujete ?8-o

+1/0
28.1.2016 12:51

J79a39k50u15b 76Z98e78m21a51n

Jsou lidi, se kterými se nebavím a ty jsi mezi nimi. To je jediná a poslední reakce na jakýkoliv tvůj příspěvek.

+1/−5
28.1.2016 13:07

J91a94k51u91b 53Z43e68m62a74n

Jak lze zpronevěřit něco sám sobě?

0/0
28.1.2016 10:22
Foto

H16a19n66a 32V41l60k34o88v90á 9845814872684

Pokud založím společnost, kde jsem jednatelem a něco zpronevěřím, toto lze - například. Možností je mnoho.

0/0
28.1.2016 22:10
Foto

Z77d20e41n82ě48k 32M27a53t90u79š80k52a 7988606685296

soudím, že tento případ je pouze jeden z mnoha.

+3/0
28.1.2016 8:47
Foto

J20a18n 77P22a69v19e55l68k88a 3546673260

Tomu věř.

0/0
28.1.2016 9:55
Foto

H17a30n67a 79V68l53k71o33v47á 9615634862204

Velmi rád se navážíte do sportovců a jejich příjmů ( legálních a zdaněných), ale tady najednou nelegální a nefér (poslechněte či přečtěte so něco o tom za co ty úplatky byly) příjem nevadí....To, co se děje v dětském hokeji bylo dávno veřejným tajemstvím. Teď to jen Janek Kroupa uvedl v rádiu.

+4/0
28.1.2016 8:46

J74a55k50u46b 21Z33e81m21a28n

Pan Kroupa může říkat co chce. On je novinář, jehož vyjádření a titulky musí znít hodně věhlasně.

0/−2
28.1.2016 10:19
Foto

H80a39n22a 97V24l19k92o34v61á 9795524582984

Ano, právě proto, že na rozdíl od pana Růžičky má jistý morální kredit.

+2/0
28.1.2016 12:51

J29a55k42u89b 45Z72e57m54a64n

To si ovšem děláte srandu. Vy fakt mluvíte o morálním kreditu o novináři, který vzešel z bulvárního média?

0/−1
28.1.2016 13:03
Foto

H67a40n11a 46V36l43k50o18v25á 9545284922214

Především vystudoval novinařinu...potom pracoval v investigativním pořadu v době, kdy tam k této práci byl prostor...ve chvíli, kdy Radek John začal vést pořad jiným směrem společně s panem Klímou odešel. Sleduji jejich kariéry dlouho a přiznám se, že jako muži se mi jeví nejen čestnější, ale i odvážnější a chlapštější (o inteligenci snad nemá smysl ani hovořit) než někdo, komu to dobře bruslí, ale nevidí si na špičku nosu.

O férovosti pana Růžičky jsme si psali v jiném vláknu.

A jen pro upřesnění - jsem trenérka jiného sportu, ve kterém se netočí takové peníze, ale to chování "zaplať a budeš hrát" je nejen nefér, ale odráží se to i na úrovni našeho dorosteneckého hokeje. A už i na dospělých.

+3/0
28.1.2016 13:13

J74a55k16u72b 28Z74e48m41a17n

Přiznám se, že netuším kde jen pan Kroupa teď, ale pan Klíma je momentálně na Primě nebo na Barandově. A to jsou ještě větší bulváry než Nova. A hlavně, motat do hromady čest a novinařinu, to fakt nejde dohromady. Jistě, že je placení nefér, ale pořád existuje možnost výběru.

0/−1
28.1.2016 13:39
Foto

H54a29n39a 82V91l91k56o64v51á 9195814532944

Pan Kroupa je Českém rozhlasu a to, co dělá pan Klíma na Primě mi přijde jako taková jeho zábava na důchod....

A když jsme u toho placení - co mají ti rodiče (potažmo děti) na výběr?

Pokud mají talent a táta nemá nebo nechce dát, jsou odepsaní. Takže každý táta nebo máma ( v hokeji je to spíš o tatíncích) radši sežene a dá.

To ale potom hraje ten, kdo dá víc - a točíme se stále dokola. Nemám o hokeji přesný přehled, ale mám pocit, že v současnosti se za úspěch považuje kvalifikace na MS, přestože naše hokejová škola byla vyhlášená a ještě před 20 lety jsme byli absolutní špička.

+2/0
28.1.2016 13:47

J71a89k97u64b 74Z40e50m15a96n

Pokud mají talent, tak nikdy platit nemusí. Platit musí rodiče těch méně nadaných, aby dohnaly to, co jejich dítkám chybí. Na MS v hokeji opravdu naše repre žádné kvalifikace nehraje.

0/−1
28.1.2016 14:03
Foto

H52a36n10a 80V93l57k37o27v38á 9245804752474

Obávám se, že tady vás musím označit jako idealistu, i když bych si to ještě včera neopovážila myslet.

Zásadní rozpor mezi vaším viděním (ti co mají talent nepotřebují platit) a realitou je ten, že kdo chce hrát, musí platit. Jak jinak si vysvětlujete úpadek úrovně našeho hokeje? Že by se rodilo méně talentů než celých 50 let předtím? Neschopnost trenérů (dost možná, ruku v ruce se systémem) ? A nebo prostě špatný systém?

+2/0
28.1.2016 14:22

J53a80k84u34b 67Z64e30m82a38n

Tak zaprvé, žádný úpadek neexistuje. Reprezentace hraje pravidrlně každý rok o medaile. A samozřejmě, že v mládeži není tolik talentovaných hráčů. Už jen proto, že není takový výběr, jelikož mládež má těd na výběr tisíce možností různé tábavy. A kolikrát samozřejmě daleko pohodlnější, než tvrdý hokejový trénink.

0/−2
28.1.2016 14:31

M93a55r98e24k 64H67o31r32e21n40s36k60ý 3709123643635

Nechci vás nijak urazit, ale jste úplně mimo. Pokud budete problémy v hokeji sledovat, tak časem na to přijdete.

0/0
28.1.2016 14:34
Foto

H77a74n88a 13V64l10k67o69v13á 9345774812454

Nevím, jestli Váš příspěvek patřil mně. Pravda je, že hokejem se nezabývám, jsem trenérka v jiném odvětví. Hokej hráli můj otec a bratr. Nicméně z obecných zpráv si dovoluji soudit, že situace není růžová a s tím unfér přístupem u mládeže to dle mého dost souvisí.

0/0
28.1.2016 15:15

M46a93r15e81k 86H67o78r58e81n26s10k66ý 3669223253225

Ne, myslím, že je to i správně zařazené. Je to reakce na pana Zemana. S vašimi názory souhlasím, je vidět, že víte o co v hokeji jde.

0/0
28.1.2016 15:21

J69a77n 91K81o68z66á95k 6591785135

O tom jak to chodí v hokejových klubech, se mezi lidmi mluví dávno. Dáš peníze a dítě hraje. Nedáš, tak může být supertalent, sedí na střídačce.

+5/0
28.1.2016 8:44

J25a73k62u76b 70Z62e48m45a53n

Takže korupční jednání vychází ze strany rodičů.

0/0
28.1.2016 9:07
Foto

Z61d77e77n54ě11k 96M95a64t58u75š42k86a 7188856115466

jeden dává, druhý bere

+1/0
28.1.2016 9:37
Foto

J38i28ř12í 42H31e29r51m15á25n15e39k 4236382642320

Ano, 100% souhlas.

0/0
28.1.2016 10:03

J88a22k20u28b 25Z15e28m26a48n

Jelikož rodičů je víc jak trenérů, je většina korupčníků z jejich řad.

0/−1
28.1.2016 10:21

M81a58r19e57k 41H74o95r70e30n55s50k20ý 3439293473325

Trenér přijde, zaplať nebo nic. A jednání vychází ze strany rodičů. ;-D

+3/0
28.1.2016 10:13

J64a49k88u78b 18Z83e53m40a60n

A proč rodič platí? Protože chce.

+1/0
28.1.2016 10:20

O91n47d29ř86e28j 69K70o67l34á57ř 1303585743941

Protože chce službu.

0/0
28.1.2016 10:25

M95a92r89e42k 66H48o32r41e19n40s60k87ý 3649203243665

Tak zaplatit nemusí, to je fakt. Pak ale následuje co dál. Kluk nehraje, tak co. Asi půjdeme jinam. Ale sakra, klub chce zaplatit výchovné. Takže nakonec stejně zaplatí, pouze to bude legální. Supr. :-) Bych se vsadil, že spousta rodičů s těmito myšlenkami zaplatí radši ten úplatek. Korupčníci, zločinci!

+1/0
28.1.2016 10:25

J71a38k54u55b 36Z10e62m31a91n

Copak existuje jen hokej? Spíš jde o to, zda si rodiče přes děti jen neplní své sny. A zda a to většině případů, ty peníze nenabízejí první.

+1/0
28.1.2016 10:39

M56a41r25e21k 97H57o67r37e81n15s21k48ý 3479163953895

Existuje pouze hokej? Nějak nechápu o co ti jde. Tady se bavíme o hokejovém prostředí. Když někdo hraje přes 10 let hokej, tak ho těžko uklidní, že existují i jiné sporty. Rodiče samozřejmě nabízí různé sponzorské dary. To je v podstatě v pořádku. V pořádku ale není, pokud pak jejich dítě hraje na úkor jiných. To už je ale problém trenéra či spíše klubu, který nechce o peníze přijít. Ty případy, kdy si klub či trenér řekne o peníze ,existují. Můžeš tady psát dokola že to určitě tak hrozné není, ale situace je prostě taková. Bohužel.

+3/0
28.1.2016 10:53

J29a50k77u47b 66Z45e43m44a40n

Tak pokud hraje už někdo deset let hokej a i tehdy musí rodiče nabízet peníze, aby hrál, je jasné že je chlapec dřevák. To ostatně musí být jasné i rodičům, i když zaslepeným a jejich hloupost tak vyplouvá na povrch ještě víc.

0/−3
28.1.2016 11:28

M44a33r34e97k 93H84o50r33e44n31s55k71ý 3469243313205

To není pravda, po dřevákovi nikdo peníze bokem chtít nebude, protože ví, že nic nedostane. No ale dobře, připusťme, že je dřevák. To jako na situaci něco mění??? Celý problém je v odstupném. Pokud po někom chce klub peníze, naznačuje tím, že o něj nemá zájem. Už bylo spousta případů, kdy klub o hokejistu neměl zájem, ale bez odstupného ho nechtěl pustit. To je ten bordel. Ale pan Král říkal, že je vše v pořádku, takže karavana jede dál.

+4/0
28.1.2016 11:37

J50a25k77u86b 92Z79e50m38a22n

Tak odstupné je snad naprosto běžná věc ve všech kolektivních sportech. Když chce jeden klub hráče z druhého klubu, musí za něj zaplatit.

0/0
28.1.2016 11:52

M89a91r69e88k 22H18o90r22e13n71s26k14ý 3479833643765

:-) No to určitě pravda není a i kdyby byla, neznamená to, že je to v pořádku.

+2/0
28.1.2016 11:53

J11a91k74u78b 33Z14e71m90a54n

Tak to je vidět, že o sportu naprosto nic nevíte. Ve fotbale je běžné, že i při přestupech na amatérské úrovni se za hráče platí slušné částky.

0/0
28.1.2016 12:24

M85a93r15e31k 49H51o62r44e85n85s92k37ý 3299713143515

Je pravda, že o fotbalovém prostředí vím houby, asi jako vy o hokejovém. No ale co jako? Že je ve fotbale stejný bordel je nějaká omluva? Ono by stačilo, pokud není v klubu o hráče zájem, tak ať nemá možnost žádat o odstupné. Ale to by se žádnému klubu nelíbilo, neměl by na rodiče páku.

+3/0
28.1.2016 12:47

J33a62k58u53b 19Z58e49m98a62n

Bordel by v tom byl, kdyby si každý dělal, co chtěl. Takhle je to v pořádku, protože ty kliby ti hráči něco stojí. A je tím pádem správné, že za ně něco chtějí.

0/0
28.1.2016 13:06

M87a18r58e82k 35H94o86r47e49n69s54k56ý 3359273783885

Ano, řeknou zaplať, nebo nehraješ. Tak ty chceš jít pryč? V tom případě zaplať odstupné. Všecko je v pořádku. ;-D

+3/0
28.1.2016 13:15

J83a75k79u23b 53Z47e42m30a69n

Máte takové zajímavé myšlení, řekl bych komunistické. Hlavně, ať jsou si všichni rovni a ať je všechno zadarmo. Jenže to jste trochu zamrzl před třiceti lety.

0/−2
28.1.2016 14:06



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.