Diskuse

Jak jsem bořil mýty o Chorvatsku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naprosto s Vámi souhlasimR^ .Cestuji hodně ale do Chorvatska se ráda vracím. Krásná atmosféra, moře, pěkné hospůdky s příjemnou hudbou a jidlem. .Také se snažíme jet uprostřed týdne, je to bez problémů... S domácími vždy dobrý vztah nikdy jsme nepociťovali , že by se nám chovali jinak než k jiným zahraničním turistům.

0 0
možnosti

U mě jednou a dost..nevím co se za 10 let změnilo, ale mě se tam nelíbilo vůbec nic, takže nemám důvod se vracet.

0 0
možnosti

Tak to jste měl celkem štěstí, že jste tam nepotkal mě, dalšího Čecha, a mohlo se to docela lehce přihodit :-).

1 0
možnosti

Nestrašte! Jak jsem pochopil, timto byste panu autorovi totálně zničil celou dovolenku.

0 0
možnosti
Foto

Není nad vlastní zkušenost, že? R^

2 1
možnosti

Přesně tak - každý má jiné požadavky, a vidí to svojí "optikou".

1 0
možnosti

To je moc užitečný článek pro ty, kteří třeba váhají, jako dříve Vy.

Byla jsem v Chorvatsku několikrát před lety, a je na co vzpomínat.

1 1
možnosti

Vracíme se už pět let na stejné místo. Je to poblíž Zadaru, malinká rybářská vesnička, kde opravdu "chc.pl pes", tudíž přesně taková, kterou jsme dlouho hledali. Čistý, slušně vybavený apartmán, vstřícní domácí i sousedé, zatím ještě poloprázdné pláže, ikdyž rok od roku je tam čím dál více turistů, protože domorodci začali vehementně stavět apartmánové domy. Nějaké jídlo vozíme z domu, a to k vůli speciální dietě dvou členů rodiny, zajdeme na grilovanou rybu, nebo jehněčí, k tomu domácí bílé.. Všude příjemní, ochotní lidé. Mám jen obavy, že až i tam dorazí turistický průmysl v celé své parádě, budu muset hledat jiné nepolíbené místo, což nejspíš bude nadlidský úkol. Je to škoda, protože tamní kouzlo je pro mně jedinečné.

2 0
možnosti

Já s rodinou jezdím na ostrov Iž , žádní turisté, poklid , kontakt s domorodci ,moře křišťálově čisté .

2 0
možnosti
Foto

stále častěji s paní uvažujeme o nemovitosti v takové destinaci...

0 0
možnosti
Foto

Já mám Chorvatsko a Chorvaty rád, a žádné pomlouvačné kampaně mi ho nemůžou zkazit...Snažím se jet na dovolenou dvakrát , jednu akční poznávací a jednu s flákáním u moře, a tu trávím vždy tam. Když člověk chce, davům se vždycky vyhne.

4 0
možnosti