Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J11a39n 44F11o37j29t27a

17. 7. 2018 7:13

Fotbaloví komentátoři ČT jsou absolutní hrůza; a experti? Radši je nebrat, jsou jen přítěží a nanic.

0 1
možnosti
VP

No ono se v redakci sportu dost změnilo a hlavně požadavek záruby žvatlat,žvatlat a žvatlat. Tak z Bosáka,který tak deset let zpátky dokázal komentovat hlavně zápas stal žvanil a ono to občas drhne. Přesto má k fotbalu nejblíž ze současných moderátorů. Experti to je výsměch celé redakce,pokud to co komentují dokážu na té situaci vidět i já podprůměrný čutálista,tak to u mne není expert. Líbí se mi Hyský. No a teď je otázka co s tou armádou lidí v čt co se motala okolo fotbalu. Nevěřím,že se jim bude chtít odejít a tak spíš čekám,že začnou dávat nějakou pralesní ligu.

3 1
možnosti
JZ

J57a56k87u42b 49Z94e82m25a23n

17. 7. 2018 10:23

Souhlasím s vámi. hlavní vinu dávám také Zárubovi, který je šéfkomentátorem.

1 1
možnosti
Foto

To si toho chlapče milý zatím moc neviděl a nezažil z fotbalého prostředí.

6 0
možnosti
JZ

J59a14k30u95b 28Z39e37m98a51n

17. 7. 2018 10:24

Mirečku, až v televizi jen uvidíš tolik zápasů, kolik já jsem odkopal, tak pak se budeme moci alespoň trochu spolu bavit o fotbale.

0 2
možnosti
Foto

ČT je zpolitizovaná stejně jako její předchůdce za socializmu a její zaměstnanci se snad musí vyjadřovat jako kdysi. Když se hrálo s kapitalistickým týmem, museli jsme si vyslechnout politický komentář.

9 8
možnosti
VB

Video samozřejmě je výborné. Jediný problém vidím v tom, že diváci nevidí do komunikace, tzn. že hlavní dostal upozornění nebo naopak se hlavní ptá. Záběry co vidí hlavní při zkoumání by se měly objevit i na TV i na stadionu.

2 0
možnosti
VA

Video nevím, ale.pokud to jde sledoval sem fotbal na Slovenské televizi. Je to nezvyk. Oni tam prostě komentují fotbal a neprovádějí k tomu politická školení. Ani se nesnaží být vtipni!! Prostě fakt nezvyk!:-P

12 0
možnosti
JN

v čem byl slovenský komentátor lepší?.... viděl jsem tedy jen cca 20 minut, ale športovný komentátor tam pořád motal nesmysly o tom, proč se Sováci na MS nedostali a jaká je to pro světový fotbal škoda.8-o

4 5
možnosti
JP

Video naprosto a jedině R^ R^ ČT Sport také dobré, ne skvělé, ale na naše poměry dobré. Vlastně žádná televize se k ní v odbornosti ani nepřibližuje

9 5
možnosti
JP

Navíc penalta v prospěch Chorvatska v první polovině ani omylem

1 0
možnosti
MB

Sousloví "jedna na jedna do šestnáct" , které pronesl expert pan Brabec, mě trochu rozhodilo a musel jsem chvilku přemýšlet, co tím chtěl autor říci. A to jsem fotbal hrál a nějakých padesát let ho sleduji.

0 1
možnosti
VP

Netvrdím, že byli komentátoři excelentní. Ale prozradíte mi, kde máme lepší? Jinak souhlasím, že to používání videa určitě potřebuje úpravu a řád.

4 0
možnosti
JZ

J76a29k56u80b 59Z26e49m54a57n

16. 7. 2018 13:21

To bohužel nevím, protože už roky se to nemění a v podstatě nikdo nový nedostává šanci. Ale slyšet komentovat Vláška nebo Kalouse, to je fakt hrůza. Dal bych daleko víc prostoru Štěpanovi.

3 1
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1854x
Mladý člověk se svým názorem.

Seznam rubrik